Apr 20, 2018

Idealni za magiju ali i za protiv magije

 Talismani su dualistični, mogu se podjednako koristiti i za pozitivne ali i negativne ciljeve. Isto tako, sa talismanima se može neutralisati uticaj crne magije. Jedan od velikih magova Ibn Hadž opisao je svoj susret sa vladarem najjačih džina, poznati pod imenom Ifrits, kraljem Dehmušem u kojem mu je on otkrio najbolji način za poništenje svih vrsta magija.

-“ Prije nekoliko godina razgovarao sam sa kraljem mnogobrojnih džina – Dehmušom. Pitao sam ga o simptomima koji su karakteristični za osobe na koje je bačena magija. Odgovorio mi je: Postoji 30 vrsta magije”Nakon što se zakleo Allahom i Sulejmanom da neće lagati, Dehmuš mi je kazao: “Osoba na koju je bačena magija je kao kuća čija su vrata zaključana. Ima li drugog načina da se u tu kuću uđe osim da se njena vrata otključaju ključem?” upitao me je –“Ne postoji drugi način”. Odgovorio sam mu. Nastavio je sa pitanjima: “Ako se čovjek ubode na trn ili ga pogodi strijela, da li će bol proći dok se trn ili strijela ne izvadi iz tijela?”-“Ne, neće proći”, odgovorio sam mu. Kralj ifrita mi je rekao: “O, Ibn Hadžadž. Prije svega, za sve vrste magija potreban je visok nivo ozbiljnosti i ispravnosti pri pravljenju istih”. Nakon što mu je džinski kralj otkrio sve vrste magije Ibn Hadž ga je upitao:”O Dehmuše! Koji je lijek za ove vrste magija?”Dehmuš je samo odmahnuo glavom. –“Opiši mi i upoznaj me sa lijekovima koji se koriste protiv ovih magija”, rekao sam mu. Nakon toga Dehmuš je rekao:” Magije se mogu izliječiti i neutralisati samo pomoću talismana”.